пʼятниця, 20 березня 2020 р.

План


ПЛАН
роботи соціального педагога
Піщанської гімназії
Лобан Інни Леонідівни
на 2017-2018 навчальний рік



























I.                  Аналітична частина
   Навчально-виховний процес у гімназії здійснювався у тісній співпраці педагогічного, батьківського та учнівського колективів.
У 2016-2017 н.р. в Піщанській гімназії - 18  класів, в яких навчалися 352 учні. 10, 11 класи - за  профілем української лінгвістики. Психологічний супровід поглиблено здійснювався у 5-х; 6-б, 7-му і 10-му класах.
Вся діяльність педпрацівників та психологічної служби була спрямована на впровадження різноманітних прийомів, методів навчальної та виховної діяльності на всіх ступенях навчання та виховання, які сприяють формуванню життєвої компетентності учнів.
Педагогічний колектив тісно співпрацює з батьками. Систематично проводяться батьківські збори з питань навчання, поведінки учнів, їх працевлаштування. У навчальному закладі ведеться цілеспрямована робота щодо збереження контингенту.
У минулому навчальному році психологічною службою гімназії було проведено психологічні дослідження згідно циклограми. Активно працювала шкільна служба порозуміння гімназії, що сприяло покращенню психолого- педагогічного клімату в колективі.
У 2017-2018 н.р. в Піщанській гімназії - 18  класів, в яких навчаються 360 учнів. 8, 9б класи – поглиблене вивчення української мови. 10, 11 класи - за  профілем української лінгвістики.
Аналізуючи отримані результати на кінець навчального року можна сказати, що діти досягли значних результатів у розвитку пізнавальних можливостей, розвитку емоційно-вольової сфери, зниженню рівня тривожності, помітно покращилася поведінка учнів. Та залишаються учні, які потребують індивідуальної роботи, поглибленого психолого-педагогічного супроводу.
Передбачена планом робота соціального педагога була виконана у повному обсязі.
План роботи складено відповідно до наступних нормативно-правових документів:
-                   Закон України «Про освіту» (від 23.03.1996р.№100а/96-ВР зі змінами і доповненнями);
-                   Закон України «Про професійно-технічну освіту» (№ 103/98 - ВР від 19.12.2006р зі змінами);
-                   Закон України «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю» (№ 2558- ІІІ від 21.06.2001р.);
-                   Закон України «Про протидію торгівлі людьми» (№3739-17 від 20.09.2011р.);
-                   Закон України «Про попередження насильства в сім'ї » (№ 2789-ІІІ від 15.11.2001р.);
-                   Закон України «Про охорону дитинства» (від 26.03.2001р.);
-                   наказ МОН «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» (№616 від 02.07.2009р.);
-                   інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2011-2012 н.р. (наказ МОН від 05.08.2010р. №1/9-516);
-                   інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2012-2013 н.р. (наказ МОН від 19.07.2012р. №1/9-517);
-                   наказ МОН України «Про затвердження Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді» (від 21.06.2004 року № 605);
-                   посадова інструкція соціального педагога;
-                   етичний кодекс соціального педагога.
       Відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, яка схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р, навчальний заклад має впроваджувати демократичну культуру через вироблення відповідних процедур для захисту прав дитини і формування демократичних цінностей. Важлива роль у забезпеченні реалізації цієї мети належить працівникам психологічної служби системи освіти.
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 р. № 1127 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року»;
- Наказ Міністерства освіти і науки від 8.04.2016 р. №405  «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»;
- Наказ Міністерства освіти і науки від 21.12.2015 р. №1327 «Про затвердження плану заходів МОН України щодо реалізації стратегії захисту інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 р.»;
- Розпорядження голови ОДА від 23.06.2015 р. №313 «Про затвердження плану заходів на 2015 рік з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року в області»;
- Рішення колегії Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації від 23.06.2016 року, протокол №2/3 «Про запровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів області»;
- Наказ ДОН Полтавської ОДА від 05.03.2014 р. №75 «Про посилення профілактичної роботи серед учнів та учнівської молоді»;
- Наказ ДОН від 12.09.2013 р. №321  «Про приведення до єдиних вимог планування та ведення документації працівників психологічної служби»; 
- Лист Міністерства освіти і науки України від 27.07.2017 року №1/9-413 «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році»;
- Лист Міністерства освіти і науки України від 28.07.2017 року №1/9-414 «Про забезпеченість фахівцями психологічної служби системи освіти та пріоритетні напрямки діяльності у 2017-2018 навчальному році»;
-  Лист МОН  України від  17.09.2015 №1/9-442 «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби»;  
- Лист МОН України від 28.10.2014 р. №1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»;
- Лист МОН від 11.03.14 р. №1/9-135 «Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу»;
- Лист Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи від 24.02.2014 р. №26 «Про посилення психологічної допомоги населенню»;
- Лист МОН молоді та спорту України від 02.01.2013 р. №1/9–1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»;
- Лист МОН України від 28 12.2016 р. №1/9-680 «Щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження»;
- Лист  МОН молоді та спорту України від 26.07.2012р. №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»;
- Лист МОН України від 06.06.2013 р. №1/9-413 «Про впровадження факультативних курсів працівниками психологічної служби системи освіти»;
- Лист ПОІППО від 11.06.2014 р. № 849 «Методичні рекомендації «Про попередження суїцидальної поведінки серед підлітків та учнівської молоді»;
- Лист ПОІППО від 11.09.2014 р. № 1088 «Методичні рекомендації щодо формування медіакультури учасників навчально-виховного процесу».
- Лист МОН №1/9-488 від 04.07.2012 р.Про проведення години психолога
         Постанова Кабінету Міністрів України від 15.10.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;
−       Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»;
−       Розпорядження голови ОДА від 23.06.2015 р. № 313 «Про затвердження плану заходів на 2015 рік з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року в області»;
− Наказ Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА від 10.09.2015 року № 302 «Про організацію виконання рішення колегії Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації від 27.04.2015, протокол № 2/2 “Про стан розвитку психологічної служби системи освіти Полтавської області»;
−       Наказ Департаменту освіти і науки  Полтавської ОДА від 19.01.2017 р. №13 «Про стан і заходи щодо попередження правопорушень, злочинності серед учнів навчальних закладів за 2016 рік»;
−       Наказ Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА від 04.05.2017 р. №181 «Про організаційні заходи щодо здійснення експертизи психологічного та соціологічного інструментарію»;
 −      Лист Міністерства освіти і науки України від 28.07.2017 р. №1/9-414 «Про забезпеченість психологічної служби системи освіти України та пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 навчальному році»;
− Лист Міністерства освіти і науки  молоді та спорту України від 02.01.2013 р. №1/9–1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»;
−       Лист  Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 26.07.2012 р. №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
         Особливої уваги потребують такі напрями роботи:
- протидія поширенню булінгу (глузування, знущання) та кібербулінгу (приниження за допомогою мобільних телефонів, інтернету) в дитячому середовищі. З метою формування в учнів психосоціальних компетентностей використовувати в начально-виховному процесі навчально-методичний посібник «Розбудова миру, профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний  аспект» ( електронний ресурс за посиланням: http://www.la-strada.org.ua/ucp_mod_library_showcategory_65.);
- запобігання та протидія торгівлі людьми. З цією метою  формування таких життєвих навичок як спілкування, прийняття рішень, критичне мислення, управління емоціями, стресами та конфліктними ситуаціями впроваджувати варіативну програму з питань протидії торгівлі «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів 7-10 класів (електронний ресурс за посиланням: http://mon.gov.ua/activity/education/pozashkilna-osvita/vyhovna-robota/protidiya-torgivli-lyudmi.html );
- формування безпечної поведінки учнів у соціальних мережах. В роботі, яка має на меті попередження втягнення дітей у небезпечні квести, формування в учнів поваги до себе та інших, усвідомлення цінності життя, вміння говорити про власні проблеми доцільно використовувати методичні рекомендації «Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення» (електронний ресурс за посиланням http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one&prod=449 );
- профілактика девіантної поведінки, правопорушень та злочинності серед неповнолітніх. Використовувати матеріали посібника  «Психолого -педагогічна робота з дітьми схильними до девіантної, делінквентної поведінки  (електронний ресурс за посиланням :http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one&prod=424 );
         - формування стресостійкості в дітей та дорослих. З цією метою використовувати в роботі  методичний посібник «Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір» (електронний ресурс за посиланням: http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one&prod=448), «Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах»( електронний ресурс за посиланням: http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one&prod=447 );
 - первинна профілактика залежностей та шкідливих звичок. Для пропаганди здорового способу життя рекомендовано впроваджувати інформаційно-освітню протиалкогольну програму «Сімейна розмова» (електронний ресурс за посиланням: http://pssckr.blogspot.com/p/blog-page.html);
 - популяризація серед підлітків здорового способу життя. Для збереження репродуктивного здоров’я, формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей, закладання основ відповідального батьківства доцільно впроваджувати Програму факультативного (тренінгового) курсу «Дорослішай на здоров’я» (рекомендована МОН, молоді та спорту України, лист від 20.07.2012 р. № 1/11-12028).
- профорієнтація учнів. З метою виявлення індивідуальних нахилів та здібностей дітей використовувати методичний посібник «Професійна орієнтація в сучасній школі…» (електронний ресурс за посиланням: http://lib.iitta.gov.ua/707338/1/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84_%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%B2_%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96.pdf ).
-              адаптація учнів до нових умов навчання. Для роботи використовувати матеріали  посібника  «Адаптація дітей до навчання  в школі в діяльності психологічної служби: методичні рекомендації» (електронний ресурс за посиланням: http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one&prod=421 );
- використання засобів медіаосвіти для формування критичного мислення учасників навчально-виховного процесу. Необхідні матеріали для проведення просвітницької роботи розміщені в посібнику: Основи медіаграмотності. Навчально-методичний посібник для вчителя. 8 -9 клас. Плани -конспекти уроків.(електронний ресурс за посиланням  https://pssckr.blogspot.com/p/blog-page_24.html );
- формування у закладах освіти безпечного, комфортного середовища, вирішення проблеми насильства в навчальних закладах,впровадження медіації у навчально-виховний процес. З цією метою рекомендується впроваджувати інтерактивні форми роботи за навчально-методичним посібником «Організація роботи з розв’язання проблем насильства в школі» (схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах на засіданні науково-методичної комісії з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти МОН України від 22 травня 2012 року, протокол №2) (електронний ресурс за посиланням https://pssckr.blogspot.com/p/16-lysd-ghjnb.htm.); «Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту засобами медіації» (http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one&prod=431).

ІІ. Цілепокладаюча частина
Соціальний педагог - це фахівець з виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку і соціалізації особи; це фахівець, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо - виховної діяльності; посередник між особистістю і соціумом, який розуміє дитину, знає її вікові та індивідуальні особливості.
Соціальний педагог забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчальних закладів, сім'ї, служб у справах неповнолітніх, соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції ті інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій - з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.
Робота Піщанської гімназії  спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми “Підвищення якості освіти через формування ключових компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних форм і методів навчання в гімназії; виховання свідомого громадянина, патріота своєї країни”.
Проблема над якою працює соціальний педагог «Попередження негативних явищ серед дітей за допомогою інтерактивних форм і методів роботи».
У минулому навчальному році психологічною службою гімназії було проведено психологічні дослідження згідно річного плану.
Мета: створення сприятливих умов для особистісного розвитку учня (фізичного, соціального, духовно-морального, інтелектуального), надання йому комплексної соціальної, психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі навчання, соціального становлення.
Завдання:
-       вивчати та оцінювати особливості діяльності і розвитку учнів, мікроколективу (класу), шкільного колективу в цілому, неформальних молодіжних об’єднань; досліджувати спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;
-      прогнозувати на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи; прогнозувати результати навчально- виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
-    надавати рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надавати необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об’єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах тощо;
-      забезпечувати дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляти їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);
-     переконувати учнів в доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяти попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;
-     надавати соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді; здійснювати соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально- незахищених категорій дітей; сприяти соціальному і професійному визначенню особистості, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
-       координувати діяльність й взаємодію усіх суб’єктів соціального виховання; сприяти соціально корисній діяльності дітей і підлітків;
формувати демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих;
-      сприяти розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у науковій, технічній, художній творчості. Залучати громадські організації, творчі спілки, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи;
-      займатись профілактикою правопорушень неповнолітніх. Дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність особистості дитини, захищати її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагувати здоровий спосіб життя. Постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. (Відповідно до наказу МОН «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» (№616 від 02.07.2009р.).










ІІІ. Змістовна частина

№з/п
Функції по роботі з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та місцевого самоврядування
Термін проведення
Де і з ким проводиться
Норми часу
1. Діагностичні
1.1.
Проведення індивідуальних обстежень учнів, що мають девіантну поведінку.
За запитом  
Учні, що мають девіантну поведінку 

1.2.
Вивчення та оцінка особливостей діяльності й розвитку учнів, мікроклімату класу.
Протягом року
1-11 класи

1.3.
Формування бази даних соціально – незахищених категорій.
Вересень
Класні керівники

1.4.
Вивчення та оцінка стосунків у сім’ях, діагностика особливостей виховання сімей, які перебувають у СЖО.
Протягом року
Сім’ї, які перебувають у СЖО 

1.5.
Складання соціальних паспортів учнів 1- 11 класів.
Вересень, січень
1 – 11 класи

1.6.
Робота з членами учнівського врядування.
Протягом року
Учнівське врядування

1.7.
Дослідження труднощів переходу від початкової школи до середньої серед учнів 5 класу, 10 класу: емоційне ставлення до школи, місце та статус у школі.
Вересень
Учні 5 класу

1.8.
Проведення соціометричних досліджень в 5-их, 10 – их класах.
Вересень
5, 10 класи

1.9.
Визначення типу особистості, комунікативних і організаторських здібностей, професійних нахилів та мотиваційної сфери випускного класу.
Грудень, січень
8,10 класи

1.10.
Визначення типу особистості та типу професійних нахилів учнів 8 класу.
Грудень  
8 клас

1.11.
Визначення типу особистості та типу професійних нахилів учнів 10 класу.
Січень

10 класи



1.12.
Визначення обізнаності аудиторії з проблеми торгівлі людьми.
Квітень
10 – 11 класи

1.13.
Виявлення знань з проблем: ВІЛ/СНІД, наркоманія, тютюнопаління.
Листопад
7 – 11 класи

1.14.
З метою виявлення, запобігання та обмеження асоціальних явищ серед учнів.
Протягом року
1 – 11 класи

1.15.
Індивідуальна та групова діагностика учнів, батьків та вчителів за запитом.
Протягом року


2.Прогностичні
2.1.
Прогнозування з розвитку класних колективів.
Травень
5, 10 класи

2.2.
Моніторинг якості освіти, вивчення освітньої ситуації в ЗНЗ.
Травень
1-11 класи

2.3.
Консиліум з питань адаптації п’ятикласників до умов навчання в середній школі.
Жовтень
Вчителі

2.4.
Виявлення учнів «групи ризику»  відносно яких можна прогнозувати зниження успішності та вияви дезадаптації.
Протягом року
Учні «групи ризику»

3. Консультативні
3.1.
Проводити індивідуальні консультації для батьків, учнів 1 - 11 класів, що мають труднощі з адаптацією до школи.
Жовтень - листопад
Батьки та учні

3.2.
Батьківські збори для батьків учнів з питань відповідальності за недотримання батьками своїх батьківських обов’язків, проблем насильства в сім’ї.
Протягом року


3.3.
Здійснювати індивідуальні та групові консультації учнів, педпрацівників, батьків (за запитом).
Протягом року


3.4.
Проведення індивідуальних консультацій для батьків, дітей та вчителів.
По потребі


3.5.
Групові консультації з коректної поведінки.
Протягом року


3.6.
Надання консультацій дітям пільгових категорій та їх батькам.
Протягом року


3.7.
Проведення індивідуальних консультацій для батьків обдарованих дітей.
Протягом року
1-11 кл.

3.8.
Консультування учнів з питань професійного самовизначення.
Протягом року
9 – 11 класи

3.9.
Надання рекомендацій учителям: з проблеми «учень -   правопорушник»; з проблеми «дитина з неблагополучної сім’ї».
Протягом року
Вчителі

3.10.
Консультативна підтримка дітей трудових мігрантів та дітей із сімей, що тимчасово покинули місця постійного проживання в Донецькій та Луганських областях, АРК.
Протягом року
Діти трудових мігрантів
Діти із сімей, що тимчасово покинули місця постійного проживання в Донецькій та Луганських областях, АРК.  

4. Захисні
4.1.
Інформувати представників різних груп про їх права, обов’язки та соціальні гарантії.
Постійно


4.2.
Використання комплексу правових норм для захисту прав дітей та молоді.
Постійно


4.3.
Попередження насильства  над дітьми, нанесення образ.
Постійно
Батьки, вчителі

4.4.
Створення  умов для підтримки віри дітей у можливість досягнення позитивних результатів.
Постійно


4.5.
Проведення виставки для школярів на правову тематику, на теми по попередженню торгівлі людьми та  викорінення найгірших форм праці.
Березень,
квітень 
1-11 класи

4.6.
Застосування відновних практик для попередження насильства, протиправної поведінки в учнівському та педагогічному колективі, в сім’ях.
Протягом року


4.7.
Написання актів матеріально – побутових умов кризових категорій дітей.
За запитом, протягом року


4.8.
Виховні години з учнями середніх та старших класів.
Протягом року
Учні

4.9.
Організація та проведення інформаційних зустрічей для багатодітних сімей, для батьків дітей з категорії напівсиріт та неповних сімей.
Січень
Батьки пільгових категорій

4.10.
Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками та опікунами.
Протягом року
Батьки та діти

5. Профілактичні
5.1.
Проводити профілактично-інформаційну  роботу:
a.     з учнями з питань протидії торгівлі людьми;
  1. профілактика алкогольних та наркотичних проблем;
  2. формуванню ціннісних орієнтацій;
  3. соціально-педагогічна та психологічна допомога сім’ям з дітьми в період військового конфлікту.
  4. психолого-педагогічна робота з дітьми, схильними до прояву девіантної,  делінквентної  поведінки.
  5. дозвіллєві  уподобання  старшокласників:  медіабезпека  та інтернетграмотність;
  6. розвиток життєвих навичок
просвітницька  робота  щодо  правової тематики з підлітками;
h.     психологічна робота з дітьми у конфліктний та
постконфліктний період;
i.       попередження насильства над дітьми в школі;






5.2.
Розвивальна робота з обдарованими дітьми.
Протягом року


5.3.
Проведення тижня по гендерному вихованню та запобіганню торгівлею людьми.
Травень
1 – 11 класи

5.4.
Масові заходи в рамках акції «16 днів проти насильства».
Листопад – грудень


5.5.
Заходи до Всесвітнього Дня прав людини.
Грудень


5.6.
Проведення тренінгових занять на тематику формування в учнів позиції щодо здорового способу життя за програмою «Рівний – рівному».
Протягом року
7 – 11 класи

5.7.
Проведення занять по медіації з  метою зменшення конфліктних ситуацій з учасниками навчально – виховного процесу.
Протягом року
5 – 11 класи

5.8.
Зустрічі з представниками юстиції, лікарем – наркологом для учнів 9 – 11 класів.
Грудень
9 – 11 класи

5.9.
Інформаційна зустріч з представниками центру зайнятості для учнів старших класів.
Протягом року
9 – 11 класи

6. Соціально – перетворювальні
6.1.
Співпраця з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Протягом року
Органи виконавчої влади, місцеве  самоврядування

6.2.
Співпраця з службою у справах дітей Кременчуцької райдержадміністрації, сектором кримінальної поліції у справах дітей Кременчуцького РВ УМВС України в Полтавській області.
Протягом року
ССД, кримінальна міліція у справах дітей Кременчуцького РВ УМВС в Полтавській області

6.3.
Співпраця з Кременчуцьким  міськрайонним центром зайнятості.
Протягом року
Кременчуцький центр зайнятості

6.4.
Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками.
Протягом року
Батьки, учні, практичний психолог, класні керівники

6.5.
Відвідування батьків за місцем роботи.
По потребі
Практичний психолог, класні керівники

6.6.
Відвідування громадських установ (клубів за інтересами, судів, органів соціальної опіки та піклування, служби у справах дітей).
По потребі


6.7.
Залучати працівників різних соціальних інституцій до надання допомоги особистості.
Протягом
року


6.8.
Індивідуальна соціально – перетворювальна робота з учнями схильними до асоціальної поведінки, через проведення виховних заходів та залучення до гурткової роботи.
Протягом року
Учні 5 – 11 класів

7.Організаційно-методичні
7.1.
Забезпечення методичним матеріалом кабінету соціального педагога та допомога соціальним педагогам району по виконанню циклограми та інших питань.
Протягом року
Соціальні педагоги Кременчуцького району

7.2.
Поповнення та поновлення картотеки учнів різних категорій: важковиховуваних, обдарованих, дітей з особливими потребами, сиріт, напівсиріт, позбавлених батьківського піклування.
Вересень
Соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники

7.3.
Виступи на засіданнях методичних рад по заданих темах.
Постійно


7.4.
Підготовка до науково-практичних конференцій, семінарів для батьків.
Листопад, лютий
З класними керівниками

7.5.
Підготовка матеріалу для психологічної просвіти учнів з проблем наркоманії, алкоголізму, суїциду та інших асоціальних явищ.
Протягом року
Підготовка матеріалу для психологічної просвіти учнів з проблем наркоманії, алкоголізму, суїциду.

7.6.
Підготовка матеріалу для профорієнтаційної роботи з учнями.
Протягом року




7.7.
Підготовка зведеної статистичної звітності і оформлення документації соціального педагога.
Грудень, травень


7.8.
Обстеження житлово – побутових умов дітей – сиріт, дітей з багатодітних сімей та інших категорій за запитом.
За потребою
Учні різних категорій

7.9.
Методичні об’єднання соціальних педагогів.
Протягом року


7.10.
Робота по самопідготовці.
Постійно


7.11.
Підготовка до проведення виховних бесід, тренінгів, інтерактивних занять тощо.
Протягом року


7.12.
Робота з документами: опрацювання нормативно – правових актів, написання листів та ін.
Протягом року


7.13.
Проведення тижня соціальної роботи
Жовтень


7.14.
Планування роботи   на рік.




7.15.
Проведення соціально – педагогічних семінарів для вчителів

 

Протягом року
Педагогічні працівники


Соціальний педагог                                                                                І. Л. Лобан                                                                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар