–
винагорода дітей за досить незначний прогрес під час навчальної діяльності, а
не за досконалість в ній;
-
активне заохочення в творчій діяльності, в спорті, в різних шкільних заходах
тощо.
2.
Виховання теплих почуттів до школи у слабких учнів:
–
дозволяти дітям брати участь у найважливіших справах школи, наділивши їх певною
часткою відповідальності.
3.
Не присвоювати дітям ніяких ярликів, спиратися на заохочення, підтримку, а не
на покарання:
–
не бажано розділяти учнів (шляхом оголошень оцінок чи розподілу по групах), бо
діти позбавляються необхідної мотивації;
-
корисно знаходити сильні сторони слабких учнів і хвалити їх за те, що їм
вдається.
4.
В роботу школи включати більше елементів, що задовольняють соціальні інтереси
підлітків:
-
розширювати позашкільні форми діяльності підлітків;
–
залучати їх до організації такої діяльності;
–
прикладом, шляхом бесід виховувати у підлітків усвідомлення, прийняття шкільних
цінностей та норм.
Немає коментарів:
Дописати коментар