•
забезпечити в учнів відчуття просування вперед, переживання успіху в
діяльності, для чого необхідно правильно підбирати рівень складності завдань і
заслужено оцінювати результат діяльності;
•
використовувати всі можливості навчального матеріалу для того, щоб зацікавити
учнів, ставити проблеми, активізувати самостійне мислення;
•
організувати співробітництво учнів на уроці, взаємодопомогу, позитивне
ставлення класу до предмета і навчання в цілому;
•
самому правильно формувати стосунки з учнями, бути зацікавленим у їхніх
успіхах, мати авторитет;
•
бачити індивідуальність кожного учня, мотивувати кожного, спираючись на вже
наявні в учня мотиви;
•
деяких учнів доводиться змушувати вчитися, постійно заохочувати чи карати,
залучати батьків для спільного контролю.
Немає коментарів:
Дописати коментар