2.
Терпляче і наполегливо пояснюйте неправильність їхніх поглядів і поведінки.
3.
Намагайтесь переконувати і відкривати “важким” підліткам гідні та цікаві
життєві перспективи.
4.
Постійним повчанням не закріплюйте у підлітків, схильних до правопорушень,
негативну оцінку своїх учинків.
5.
Не перешкоджайте їхній участі у звичайних молодіжних об’єднаннях.
6.
Уникайте надто наполегливо і безцеремонно втягувати таких підлітків в суспільні
справи колективу учнів.
7.
Сприяйте організації педагогами та батьками спільних масових заходів, що
з’єднують підлітків з різною поведінкою, світосприйняттям, успішністю.
8.
Втягуйте “важких” підлітків в суспільно корисні трудові справи, використовуючи
притаманну їм завзятість в досягненні поставленої мети, прагнення до першості,
частково усвідомлене почуття їхньої соціальної неповноцінності.
9.
По можливості, з метою перевиховання підлітків, які вже зробили помилку в
житті, змініть обставини та звичні їм форми поведінки, виказуйте їм довіру,
схвалюйте їхні досягнення.
10.
Виховуйте у таких підлітків вміння не тільки підкорятися, а й командувати, не
принижуючи та не уражуючи інтереси однолітків.
Немає коментарів:
Дописати коментар