1. Загальні дані:
1) Школа__________________________________________
Клас ____________________
2) Прізвище, ім'я, по-батькові учня
_____________________________________________
_____________________________________________
3) Дата народження «________» ____________
___________ року
2. Дані спостережень класного керівника:
1) Основні вияви «труднощів», де, з якого часу
спостерігаються
__________________________________________________________________
2) Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання
вчитися, якщо не вчиться, то з яких
предметів?)__________________________________________________________________
3) Ставлення до праці (що любить робити?)
_____________________________________________________________________________
4) Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом,
чи має друзів, хто вони?)
______________________________________________________________________
5) Ставлення до дорослих, учителів (хто з них є
авторитетом, чому?)
_______________________________________________________________________
6) Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи
цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)
_______________________________________________________________________
7) Норми культурної поведінки (чи володіє навичками
культурної поведінки і культурою мови?
Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)
Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)
_______________________________________________________________________
8) Які засоби впливу застосовувались до учня школою,
батьківським комітетом, сім'єю тощо?
_______________________________________________________________________
3. Умови життя в сім'ї:
1) Прізвище, Ім'я, по-батькові батьків, місце роботи. Чи
має сестер, братів? Які вони?
Батько:____________________________________________________________
Мати:
_____________________________________________________________
2) Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає,
матеріальна забезпеченість сім'ї)
___________________________________________________________________
3) Взаємовідносини в сім'ї. Чи мають відхилення в
поведінці члени сім'ї (алкоголізм, хуліганство, судимість)?
____________________________________________________________________
4) Виховання в сім'ї (характер впливу на учня, його
участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю з боку
членів сім'ї. Відношення учня до батьків і батьків до нього)
_______________________________________________________________________
5) Стан здоров'я учня. Фізичний розвиток. Чи займається
спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?
_______________________________________________________________
4. Висновки:
1) Які причини відхилення від позитивної поведінки?
_______________________________________________________________________
2) Комплекс заходів, які рекомендуються або раніше
застосовувалися для перевиховання підлітка:
_______________________________________________________________________
НАСТАВНИК:
______________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар